czwartek, 1 stycznia 2015

krasnal Kobalt

Witajcie !
Po raz pierwszy w nowym 2015 roku.
 
Wczorajsza sylwestrowa zabawa wymęczyła mnie niesamowicie, więc jak zwykle pierwszy dzień nowego roku był leniwy. Przy okazji tego dochodzenia do siebie po nieprzespanej nocy (słodkim lenistwem tego nazwać nie można) znów dopadły mnie jakieś myśli odnośnie przemijającego czasu. Takie imprezy jak Sylwester, urodziny, ukończenie szkoły dziwnie na mnie działają.
Zdaje sobie sprawę jak ten czas niesamowicie szybko leci, ucieka.
Od dziś jestem już 'kalendarzową osiemnastką' straszne ! Jakoś nigdy mi się do tego nie spieszyło...
Długo mogłabym pisać jaka to ja się czuję w te dni stara i że tyle do zrobienia, a czasu tak mało, ech.
 
To jest ta pesymistyczna strona początku nowego roku, ale nie o tym...
Przecież nowy rok, to nowe postanowienia (zawsze dobra okazja, by rzucić palenie, wziąć się za siebie czy zacząć się uczyć), nadzieje, życzenia.
 
Przy tej okazji życzę Wam duuużo energii i czasu na zrealizowanie wszystkich planów.
Żebyście nigdy się nie poddawali i wytrwali w tych swoich szalonych postanowieniach noworocznych. Spełnienia marzeń i sukcesów.
Posiadaczom różnorodnych blogów życzę zaś jeszcze więcej tego cennego czasu, wspaniałych pomysłów i wielu czytelników. Wszystkiego dobrego !
 
 
A przed Wami krasnal Kobalt z przyjaciółmi :)
 
 














sweter, spodnie, naszyjnik - cropp
buty - Deichmann
koszula - sh
czapka - real
 
 
do szybkiego,
pa pa !

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. ;) Pasuje Ci ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :) super w tym kobalcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, swietny jest ten sweter

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz w tym krasnalowym looku ;)
    i bardzo mi się podoba, że granat i brąz tak konsekwentnie tu powracają - lubię, gdy kolory nie są ze sobą zestawiane przez przypadek!

    i nie smuć się tą osiemnastką - ja jestem już kalendarzową dwudziestką siódemką, co ja mam powiedzieć, hę ;P?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tej czapce !:)
    Zapraszam do mnie na sylwestrowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne buty :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny sweter :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja za kilka dni (6 stycznia) kończę 26 lat i uważam że jestem w genialnym wieku, nie chciałabym wrócić np do 20, więc głowa do góry ;) świetnie wyglądasz, a kobalt to jeden z moich ulubionych kolorów, uważam że jest niesamowicie twarzowy ;) bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądna minimalistyczna stylizacja. Lubię takie delikatne nienachalne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, niby prosta stylizacja ale bardzo ze smakiem, wszystko świetnie ze sobą połączyłaś :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, świetne połączenie no i zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter, osobiście takie uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, ja miałem to samo, kiedy obchodziłem 18 urodziny. Nigdy, przenigdy nie chciałem żeby ten dzień nadszedł. Byłem w kilkudniowej depresji potem. Oczywiście żartuje, ale nigdy nie chciałem i nie wyobrażałem siebie w pełnoletnim wieku. Doszedłem do wniosku, że i tak mam tyle lat na ile się czuję :P Życzę zatem szczęśliwego nowego roku i wytrwałości w postanowieniach! + świetna jest ta fioletowa beanie.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sweter, może upoluję podobny na wyprzedażach poprzez madamsale:)

      Usuń
  14. Bo grunt, to pozytywne nastawienie.... to już połowa sukcesu :)
    Krasnal kobalt jest czadowy!! Świetnie wyglądasz kochana! Odkąd przefarbowałam włosy na rudo, też bardzo polubiłam się z tym kolorem :) Naszyjnik jest świetny- uwielbiam takie błyskotki :) Chyba polecę jutro do cropp'a :) hehe
    A tej 18stki to Ci zazdroszczę... przepiękny to jest czas! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....no właśnie... przez tą całą nerwówkę i brak śniegu święta stają się co raz mniej magiczne :/
      Dzięki za odwiedzinki, z miłą chęcią obserwuję :)
      :*

      Usuń
  15. Świetny krasnal, świetny kobalt, świetny look :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne ubranie jak i makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii. Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Halo, halo kochana, co to za zastój? Czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta stylizacja jest po prostu NIESAMOWITA! Wielkie wow! Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, sweter boski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, wszystko na TAK ! zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. BOŻE, KAŚKA.
    NIE PUBLIKUJ TEGO POPRZEDNIEGO KOMENTARZA.
    OKAZAŁO SIĘ, ŻE SIEDZĘ NA STARYM BLOGU KOLEŻANKI.
    KILL ME,
    KOWNACKA.

    OdpowiedzUsuń